Herkese merhaba! Gelecek modül için, Northark Menzilleri, wizard klası üzerinde çalışmalar yaptık. Bu çoğunlukla çeşitli güçlerin magnitude ve aynı zamanda birkaç işlevsel değişikliğe kadar önemli miktarda hata düzeltmesi ve denge geçişi içeriyordu. Oyun tarzının veya sınıfın nasıl hissettirdiğinin tam bir yenilenmesi olmasa da, Wizards'ın diğer DPS sınıflarıyla rekabet edebildiğinden emin olmak ve umarım Wizard oyuncularına birkaç uygun seçenek daha sunmak istedik.
Hata Düzeltmeleri
Maelstrom of Chaos artık diğer karakter güçlerine benzer şekilde hasarını hesaplamalıdır.
Maelstrom of Chaos artık kritik hasarını, karakterin critical avoidance statı ne kadar yüksekse o kadar düşürmemelidir.
Storm Fury artık kritik hasarını, karakterin critical avoidance statı ne kadar yüksekse o kadar düşürmemelidir.
Repel artık Spell Mastery yuvasında kullanıldığında kontrol bağışıklığına sahip hedeflere de hasar veriyor.
Fireball artık Spell Mastery yuvasında kullanıldığında hasar için %10 bonus kazanıyor.
Arcane Tempest artık Spell Mastery yuvasında kullanıldığında hasar için %10 bonus kazanıyor.
Arcane Conduit artık Spell Mastery yuvasında kullanıldığında hasar için %10 bonus kazanıyor.
Oppressive Force şimdi doğru bir şekilde, gücün Daze kısmındaki büyüklüğün 375 magnitude olduğunu belirtiyor. Gücün Repel kısmı şimdi 325 magnitude belirtiyor. Bu güç için işlevsellik değişmedi.
Arcane Power Field günlük gücü artık kullanan kişinin istatistiklerine göre düzgün bir şekilde değiştiriliyor.
Chill Strike artık TAB yuvasından kullanıldığında Spell Masteryden %10 bonus hasar avantajı alıyor.
Storm Spell artık kritik olmayan saldırılardan doğru şekilde azaltılmış hasar veriyor.
Shield spell artık düzgün bir şekilde %20 maksimum hp kalkanı ve Tab yuvasında kullanıldığında %30 kalkan sağlıyor. Daha önce hem standart hem de Tab yuvaları yalnızca %20 sağlıyordu.
Shield artık kritik vuruşlarda düzgün bir şekilde daha fazla hasar veriyor.
Fanning the Flame'in etki alanı hasarı zamanla bileşeni artık Spell Mastery tarafından düzgün bir şekilde artırılıyor.
Spell Mastery tooltipi açığa kavuşturuldu (fonksiyonel bir değişim yok).
Denge Düzeltmeleri
Temel Değerler
Magic Missile: Magnitude'u 40'dan 60'a yükseltildi.
Ray of Frost Magnitude'u 55'dan 65'a yükseltildi.
Shield: Magnitude'u 230/253'dan 350/400'a yükseltildi; Kalkan miktarı %30/%40 oranında yükseltildi; Shield amount increased to 30%/40%; yeteneği kullanma süresi 1.6s'den 0.53s'ye düşürüldü.
Arcane Singularity: Magnitude'u 800'dan 1200'a yükseltildi.
Ice Knife: Magnitude'u 800'dan 2300'a yükseltildi.
Arcane Presence: Magnitude'u %0.5'dan %1'a yükseltildi.
Orb of Imposition: %20'den %25'e yükseltildi; ek olarak "Kontrol güçlerin kontrol-bağışık olan düşmanlara karşı %5 daha fazla hasar verir" ibaresi eklendi.
Entangling Force 500'den 600'e yükseltildi.
Repel 500/200'den 580/300'e yükseltildi.
Ray of Enfeeblement 450'den 520'e yükseltildi.
Icy Terrain 350/385'den 400/440'a yükseltildi.
Oppressive Force 325+375'den 370+420'e yükseltildi.
Arcanist
Storm Pillar: 30-80'den 40-100' yükseltildi. Artık hedefe vurmadığınızda AP üretmiyor.
Arcane Bolt: magnitudeu 60dan 120ye yükseltildi
Lightning Bolt: magnitudeu 200dan 350ye yükseltildi
Steal Time: magnitudeu 260dan 350ye yükseltildi
Arcane Tempest: magnitudeu 300dan 400ye yükseltildi
Arcane Conduit: magnitudeu 200dan 300ye yükseltildi
Maelstrom of Chaos: magnitudeu 600dan 1400ye yükseltildi
Arcane Empowerment: hasar bonusu %10 yerine %20 oldu; recharge hızı bonusu x5den x3'e düşürüldü
Eye of the Storm: Dahili bekleme süresi 20 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü
Storm Fury: magnitudeu 50dan 200ye yükseltildi. Sürekli kritik vurduğu hata düzeltildi
Arcane Power Field: 50den 60a yükseltildi. Buff ya da mod kabul etmediği hata düzeltildi. Bu önemli bir güç artışı olmalıdır.
Alacrity: bekleme süresi 2 saniyeden 5 saniyeye arttırıldı
Snap Freeze: magnitudeu 40dan 70ye yükseltildi
Chaos Magic: tetiklenme şansı %5den %7ye yükseltildi
Elemental Reinforcement: hasar bonusu %5den %7ye yükseltildi
Disintegrate 400(600)den 500(750)ye yükseltildi.
Storm Spell 100den 120ye yükseltildi.
Striking Advantage 100den 120ye yükseltildi.
Iced Lightning: hasar bonusu %10dan %30a yükseltildi ve artık Striking Advantage'ı da dahil ediyor.
Thaumaturge
Scorching Burst: magnitudeu 30-80dan 60-90ye yükseltildi
Chilling Cloud: magnitudeu 65dan 90ye yükseltildi
Fanning the Flame: temel magnitudeu 100den 500e yükseltildi, her vuruş işin magnitude 33den 100e ve bekleme süresi 21 saniyeden 18 saniyeye düşürüldü
Conduit of Ice: magnitudeu 230dan 350ye yükseltildi
Fireball:magnitude 250/550den 350/700ye yükseltildi
Furious Immolation: magnitudeu 700dan 900ye yükseltildi
Ice Storm: magnitudeu 600dan 1200ye yükseltildi
Swath of Destruction: bonuslar %5/2'den %10/3'e yükseltildi
Combustive Action: AP bonusu %1'den %5'e yükseltildi
Frost Wave: chill iftisler 3den 6ya yükseltildi; Freeze yapmadığı hata düzeltildi
Relative Haste: Maksimum bekleme süresi bonusu %10'dan %20'ye yükseltildi
Smoldering Recovery: Directed Flames bonusu %1,5'ten %0,3'e düşürüldü (Directed Flamesde yapılan değişiklikler nedeniyle hala net bir güçlendirme)
Glowing Flames: hasar %20'den %30'a yükseltildi
Icy Veins: menzili 15' den 20' ye arttırıldı
Frigid Winds: Hasar bonusu %1,25'ten %1,5'e yükseltildi
Directed Flames: hasar %80'den %25'e düşürüldü, ancak artık her saniyede bir tetiklenebilir (o kadar sık tetiklenmeyeceği anlamına gelen bir hata olmasına rağmen her 12 saniyede bire düşürüldü)
Smolder: tik başına hasar 40'tan 150'ye artırıldı. Bunun, Smolder ile ilgili bir dizi Beceri ve Sınıf Özelliğini de etkileyeceğini unutmayın.
Icy Rays 520-720'den 600-850'ye yükseltildi.
Chill Strike 575/225'ten 660/300'e yükseltildi.
Shatter Strike 250/150'den 300/200'e yükseltildi.
Bu değişikliklerin amacının yalnızca herkesin halihazırda kullandığı güçlere bazı güçlendirmeler vermek olmadığını unutmayın. Ayrıca, kullanılabilir kategoriye mümkün olduğunca çok güç getirmek istiyoruz. Umut, uzun süredir "işe yaramaz" olarak kabul edilen bazı güçlerin şimdi dikkate değer olabileceğidir.
Yapmak istediğimiz her değişikliği yapmak için zamanımız olmadı, ancak geliştirme çalışması ve Önizleme sırasında aldığımız oyuncu geri bildirimleri ile Wizardı daha iyi bir yere getirmeyi umuyoruz!
Robert Gutschera
Lider Sistem Tasarımcısı <<<Bu çeviri Heironeous tarafından hazırlanılmıştır. Çeviriyi okuduğunuz için teşekkürler.<<<<<<<<<<<<
eline koluna sağlık