Band of Air
Vault of Stars yüzüğü olan Band of Air herkes tarafından kabul edildği üzerei son derece güçlü bir yüzük ancak çoğu kişi onu makul olmayan derecede güçlü olarak gördü. Yakından inceledik ve dikkatli bir şekilde değerlendirdikten sonra bazı ayarlamalar yaptık. Hala güçlü bir oyun sonu yüzüğü yolacağını umuyoruz, ancak eskisi kadar güçlü olmayacaktır. Durum Çok güçlü bir eşyanın değiştirilmesini gerektirecek birkaç durum vardır:
Bu eşya oyuncuları "sahip olanlar" ve "olmayanlar" tarzında bir ayrım yapmaya itiyor mu?
Örneğin, bir grup için oyuncular o spesifik eşyanın olmasını istiyorsa ve o eşyanın olmadığı kişiyi gruba almıyorsa bu istemediğimiz bir durumdur.
Bizim için bu eşyaya rakip bir eşya yapmak zor mu ?
Oyuncuların en son gelen eşyaları kullanmaları istiyoruz.
Eğer yaptığımız getirdiğimiz eşyalar eski eşyaların yerine gelemiyorsa bu büyük bir problemdir. Bu nedenle eski eşyanın düzenlenmesi gerekir.
Band of Air'in bu problemlere sahip olduğunu düşündük.
Band of Air hakkında bu spesifik detaylara birlikte gelin bakalım:
Şu anda oyuncunun yaptığı her saldırı için tetiklenme olasılığı var hatta öyle bir durumdaki tetiklenmesinden dolayı bile tetikleniyor.
Tetiklenmesinden dolayı tetiklendiği hali tekrara soktuğu için teknik olarak iyi bir şey değildir. Bu yüzden buna bir dengeleme getirmemiz gerekliydi.
Pratikte, güçlü bir build, Band of Air'i teorik maksimum değerine (saniyede bir) veya buna yakın bir değerde tetikleyebilir.
Tetiklenme başına taban hasarı son derece yüksektir.
Band of Air, oyuncunun Silah Hasarının 6 katı temel hasara sahiptir.
Yani bir oyuncu her saniyede bir Band of Air çalıştırıyorsa, bu, oyuncunun her 2 saniyede bir Günlük güç değerince vurduğu anlamına gelir ( üstelikher ne yapıyorsa onu yapmaya devam ederken).
Veya, oyuncu sadece sol tıklayıp basılı tutuyorsa, Band of Air "At-Wills'iniz x7 hasar verir" der gibi olur.
Band of Air, Red Eye's Glare gibi diğer üst düzey yüzüklerle karşılaştırıldığında, oyuncu hasarına onlardan çok daha fazla katkıda bulunur.
Tüm bu gerçekler, potansiyel olarak aşağı doğru bir ayarlamaya ihtiyaç duyan Band of Air'e işaret ediyor.
Ne Yapılmalı ? Band of Air'in nerede olduğunu anlamadığı göz önüne alındığında, en iyi nasıl değiştirileceği sorusu ortaya çıkar.
Bir eşyanın güç seviyesini, hiç iyi olmadığı bir noktaya kadar büyük ölçüde azaltmak nispeten kolaydır. Ancak, oyuncular o öğeyi elde etmek için çok çalıştıysa, bu iyi bir çözüm olmayabilir. Bu yüzden Band of Air'i güçlü bir eşya olarak tutmak istedik (ideal olarak, en azından onu iyi bir şekilde kullanabilen buildlerde, hala en iyisi).
Karşılaştırma noktası olarak Red Eye's Glare'ı seçtik. Yaygın olarak üst düzey bir yüzük olarak görülüyor ve tamamen istatistik tabanlı bir eşya olma avantajına sahip. Bu, test açısından bakıldığında, nasıl çalıştığına dair ayrıntılarda garip sürprizlerin olma ihtimalinin düşük olduğu anlamına geliyordu. Hedefimiz, birden fazla test-ayarla-tekrar test döngüsü boyunca, "Band of Air, Red Eye's Glare kadar iyi, hatta biraz daha iyi, ama çok daha iyi değil" düzeyine ulaşmaktı.
(Red Eye's Glare'den farklı olarak) Band of Air'in oyuncunun buildine çok bağlı olduğunu unutmayın. Band of Air'i çok uygun olmasa bile kullanan bazı buildler, genel olarak son derece güçlü olduğu için onlar için hala çok iyi olduğunu görebilirdi. Bu buildler, düzeltilmiş Band of Air'i daha az çekici bulabilir. Daha önce Band of Air'den tam olarak yararlanan yapılar, hala sağlam bir seçim ve muhtemelen hala en iyi seçim olduğunu bulma olasılığı en yüksek olan yapılardır.
Sonuç Değişiklikleri özeti şu şekildedir:
Amaç
Band of Air, Red Eye's Glare gibi diğer üst düzey yüzükler kadar iyi, ancak aşırı büyük bir farkla değil.
Band of Air ile aynı seviyede olmasa da Ring of Darkness da dikkate değer.
Band of Air artık yalnızca oyuncunun yaptığı gerçek saldırılara tetikleniyor.
Tipik olarak, NW'deki tüm ekipmanlar "At-will, Encounter veya Daily" kullanımda tetiklenir. Ancak Band of Air'in geçmişini dikkate alarak, artık tüm saldırılara tetiklenmeye ayarlandı - Binek güçleri, Artifact güçleri, hatta Doohickey veya Neverwintan Hawk gibi potion traylerde de tetiklenme şansı olacak.
Ancak Band of Air, diğer tetiklemelere veya tetiklenen etkilere BAŞLANMAZ.
Hasar miktarı önemli ölçüde azaltıldı.
Yukarıdaki tetiklenme miktarını azaltmayı kendi başına denedik, ancak Band of Air bu durumda hala Red Eye's Glare'dan çok daha iyi performans gösteriyordu. Bu yüzden hasarı ayarlamak da gerekliydi.
Ring of Darkness aynı değişikliklere sahip, ancak hasar miktarı sadece biraz azaltıldı (başlangıçta o kadar yüksek değildi).
Setbonus'lar sadece biraz değiştirildi:
Band of Air set bonusu değiştirilmedi. Bu, sadece Band of Air kullanmaya kıyasla eskisinden daha iyi olduğu anlamına gelir (önceden çok daha kötüydü). Bazı buildler artık set bonuslu Band of Air'i tercih edebilir, ancak bazı buildler hala sadece Band of Air'i daha iyi bulabilir.
Ring of Darkness set bonusu, temel Ring of Darkness'a kıyasla sadece biraz arttı, böylece temel Ring of Darkness'tan (daha önce olduğu gibi) kesinlikle daha kötü değil.
Zor içeriklerdeki Boss HP'leri düşürüldü:
Band of Air, çok üst düzey oyuncuların verdiği hasarın bu kadar büyük bir kısmına katkıda bulunduğundan, Master Trials ve Tower of the Mad Mage'de boss HP'sini %10 oranında düşürdük.
Sharandar genel ilerleme revizyonunun parçası olarak, Band of Air ve Ring of Darkness'ı edinmenin daha kolay olduğunu unutmayın.
Umarım yukarıdaki değişiklikler, yukarıda açıklandığı gibi Band of Air ile ilgili en büyük sorunları çözerken, birçok üst düzey yapıda hala sağlam bir eşya seçeneği bırakır.