Oyunun geliştirici Brett Norton ile olan soru cevap yayınından aldığım notlar işte burada. Hepsini Türkçeye çevirerek belirttim.
Bu çeviri Heironeous tarafından hazırlanmıştır.
Mod25! Henüz bir çıkış tarihi yok, ancak resmi duyuru çok yakında!
Vallenhas! Juma gideceği için, Mod25 yayınlandıktan sonra Chaotic Writingleri harcamak mümkün olmayacak, ancak yine de senaryo ilerlemesi için kullanılacaklar. Chaotic Writingslerinizi Yakında Harcayın! Forgers Box ilerlemesi ve Rage of Bel gibi şeylere zorluğu hafifletmek için çeşitli ayarlamalar da uygulanacak.
Gond Güncellemeleri? Özel olarak cevaplanmadı, ancak incelenmek üzere listede. Her modülde birkaç etkinliği gözden geçirmeye çalışıyorlar, ancak birincil odak noktası Jubilee etkinliğine ayrılmıştır.
Jubilee. Spoiler yok ama yeni çekilişler, yeni içerik, gözden geçirilmiş ödüller ve daha fazlası. Tanıtım: Hospitality(bira) paylaşımından elde edilen ödüller güncellendi.
Senaryo Eziyetleri. Sharandar muhtemelen Genies Gift'lerin ve senaryo satın almalarının eziyet hafifletme mekanizmalarını alacak.
Legacy Karakterler. Bazı teknik düzeltmeler zaten uygulandı, ancak şimdi bir tür zorunlu sıfırlamaya bakıyorlar. Sorun yaratmamak için Mod25'in bir parçası olmayacak ama yakında olacak.
Yeni Klas. Filmin çıkışıyla birlikte yeni bir sınıfın geleceğine dair söylentiler yanlış. Yeni bir tane getirmeden önce mevcut sınıf sorunlarını çözmek istiyorlar.
Paladin Güncellemeleri. Bir süredir bunun üzerinde çalışıyorlar ama Mod25'e hazır olmayacak. Umarım Mod26 veya Mod27'ye dahil edilebilirler.
Strongholdler. Kapsamlı bir yeniden çalışma hala planlarda değil, ancak hala seviye atlamakta olan loncaların işini kolaylaştırmak için küçük yaşam kalitesini iyileştirme güncellemeleri mümkün olabilir.
Bug Düzeltmeleri. Yeni içerik yerine sadece hata düzeltmeleri ve yaşam kalitesi için bir modül vermeyi düşünüp düşünmedikleri sorusu soruldu. Sınıf hataları ve sistem hataları hemen hemen aynı kişiler tarafından ele alınıyor, bu nedenle kullanılabilir süre her modül için 2 hafta kadar sınırlıdır. Mevcut zamanda çözülebilecek sorunları hedeflemek gerekir. Büyük incelemeler önemli bir özellik olarak sayılır, ancak her modüle bazı düzeltmeler ve yaşam kalitesi iyileştirmeleri eklemeye çalışacaklar.
Siege Ejderleri Tek Atıyor. Siege ejderlerleri ileride güncelleştirmeyi düşündüğümüz ejderlerden biri. Ancak duruş ipuçlarını okursanız, bu saldırılardan kaçınılabilir bunun bir tehlike yaratıyor olmaması gerekiyor.
PVP. Hala hayranları olmasına rağmen, PVP arka plana atılıyor. Geçmiş PVP öğelerine erişimi iyileştirmek için yaşam kalitesi değişikliklerine bakıyorlar
MTOS Anahtarları. Sorun dahili olarak düzeltildi ve Dark Maiden donanımıyla ilgili bazı sorunlar düzeltildi ve yakında çıkması bekleniyor.
Animasyon İptali. Animasyon iptali, sekme hareketlerini kullanan ve oyun içi buglardan, makrolardan yararlanan 2 geniş türe ayrılır. Bazı sınıflar, ilk türün beklendiği yerde hareketlere sahiptir, ve bunlar belirli sınırlara sahiptir. Biz ikinci tür olan bug ve makrolardan yararlanan animasyon iptallerine bakacağız. İkinci tür animasyon iptallerinin devam etmesini beklemeyin
Hesaba Bağlanabilen Mythic Insignia. Şu anda Mythic insigniayı enchantmentlar gibi hesaba bağlandırabilmek için bir sistem planı yok ama Brett bunun iyi bir öneri olduğunu düşünüyor ve uygulanabilirliğine bakacaklar. Oyun sonu pyuncuları daha Alt karakter dostu hale getirir, ancak yakın gelecekte olması muhtemel değildir.
VIP. Bu, birkaç kez incelendi, farklı fikirler ortaya çıktı, ancak sonuçta işe yaradı, bu yüzden onunla çok fazla uğraşmak istemiyorlar. Yine de ücretsiz VIP dönemleri sunmak için daha fazla seçeneğe bakıyorlar.
Klas Yayını. Sınıflarla ilgili konulara değinen çok fazla soru olduğu için Julia, bunları daha ayrıntılı bir şekilde ele almak için bir Sistem Akışı düzenlemeye çalışacak.
Paragon Yolları. Bazı sınıfların farklı rollere sahip paragonlarının olmasının yanı sıra bazılarının da aynı rol olmasına karşın diğer paragon yolunun diğerine oranla aşırı kötü olmasına yönelik bir soru soruldu bunlar hakkında düzenleme gelip gelmeyeceğine ilişkin. Özellikle rogue'da whisperknife paragonuna değinildi. Mevcut bir klasa yeni bir paragon eklemenin yeni bir klas oluşturmak kadar zor olduğunu bu nedenle imkan varsa wizard'a yaptıkları gibi mevcut paragonu güncelleyebileceklerini söylediler.
Reaper Mark & Tradebar Dükkanı. Bu mağazalara yakında yeni şeyler eklenecek. Appointment Vendor, Siege of Neverwinter'a etkinliği sürecinde zaten bazı değişikliklere sahipti ve Mod25 ile birlikte bazı yeni şeyler de eklenecek. Mağazaların çoğunun biraz bayatladığını kabul ettiler.
Görünüş/Moda Eşyaları. Görünüşe göre analistler, Kozmetik eşyaların onları geliştirmek için gereken sürede iyi bir getiri sağlamadığını öne sürüyor. Veriler, insanların AD ve Zen'lerini Binekler ve yoldaşlar üzerinde geçirmeyi tercih ettiklerini destekliyor gibi görünüyor.
Unbind Tokenler. Unbind konusunda aşırı seçiciler çünkü bir eşyayı unbind ettikten sonra tamamen bağımsız hale geliyor yanlış bir eşyanın unbind edilebilmesi durumunda oyun açığı oluşabilir. Bu nedenle daha çok tarihsel eşyalar üzerinde duruyorlar.
Feral Raptor. Nadir bulunan veya edinilmesi mümkün olmayan yoldaşları ve binekleri oyuna geri getirmenin yollarını arıyorlar.
MW Düşme & Başarı Oranı. Kısa vadede ek bir şey yok. Bazı dengesizlikleri ele almak için bunlara baktılar. Brett, MW işçiliğinin x2 Professions haftasında geliştirilmemesinin nedeninin, en başından beri standart mesleklerden farklı çalışmak üzere inşa edilmiş olması ve değiştirilmesi gereken önemli bir çalışma parçası olması olduğunu doğruladı.
Zariel Normal Ünvan Bugı. Buna bakılacak
Queue Grubunu Düzenleme. Bir UI güncellemesine dahil edilmek için kısa listede. Brett sıradakinin bu olmasını istiyor
Goristro Bugı. Demo'da Goristro'nun duvara sıkışmasına neden olan hata inceleniyor ancak henüz bir düzeltme yok.
Favori Binek Güçleri. Favori güçleri işaretleyebilmek, gelecekteki bir yaşam kalitesi UI güncellemesi için bineklere ve yoldaşlara bakan devam eden diğer çalışmalarla bağlantılıdır.
4 Slotlu Insignia Bonusları. Soru, 3 insignia kombinasyonunun 4. bir insignia ile hala çalışıp çalışmadığıydı, Brett öyle düşünüyor ama iki kez kontrol edecek.
Paranoid Delusion. Bu yoldaş, Mod25 ile gelen değişikliklerle kökten değişecek. Buglı ve bozuktu bu nedenle diğer değişecek yoldaşlardan daha farklı performans gösterecek. Bu yoldaşın şu an bozukken verdiği hasar nedeniyle harcama yapmayın çünkü ileride değişecek.
Kalkan Ölüm Bugı. Nedeni belirleyebilmek için sorunu tutarlı bir şekilde yeniden oluşturmak hala mümkün olmadığından, bu hata hala inceleniyor.
LvL20 den Oyun Sonuna. Battlepass etkinlikleri ve diğer şeyleri kullanarak lvl 20'den Endgame'e daha net bir yol yapmak için bakılıyor.
Eserler. Mod25 ile 1500IL eserlerin kullanıma sunulmasıyla daha eski eserlerin eşya seviyeleri yükseltilmeyecektir..
Boonlar. Hâlâ "Yapılacaklar" listesinde, ancak tam bir inceleme çok uzak bir gelecekte olacak, ancak bazı küçük ayarlamalar daha erken gelebilir.
Knox Kutuları. Şu anda bunları geri getirme planı yok.
Assasins Choker Bug. Bu görsel hata dahili olarak düzeltildi ve yakında yayında olacak
Meslek Güncellemesi. Kapsamlı bir dizi yeni tariflerin ve yeni malzemelerin getirilmesi önemli ama yakın gelecekte böyle bir plan yok. Zırh kitleri ve mücevherleri için daha küçük bir güncelleme, yakın gelecekte mevcut.