PALADİN GÜNCELLEMELERİ
Bu modülde Paladin klasına birkaç değişiklik yaptık. Genel olarak paladin oyun sonu zindanları için vazgeçilmez durumdaydı fakat aynı şey erken aşama ve orta aşamada geçerli değildi. Paladini erken ve orta oyunda da güçlü yapmak istediğimiz için bu anlamda çalışmalar yaptık. Bu anlamda düzeltilmesi gereken çokça hata ve potansiyel yaşam kalitesi iyileştirmelerinde bulunuldu.
Daha önemli değişikliklerden bazıları şunlardır:
Çok az sevdiğiniz Bond of Virtue yeni bir iyileştirme gücü olmak üzere değiştirildi. Yeni (İsmi halen Bond of Virtue) haliyle artık alan iyileştirmesi sağlayacak ve en yakındaki en az cana sahip parti üyesine iyileştirme sağlamaktadır.
Bununla birlikte Paladinlerin düşük canlı parti üyelerin hayatta tutması daha kolay olacaktır.
The Oathkeeper’s Emissary of Warding becerisi, değerinin yaklaşık yarısı tüm Oathkeeper'lara gidecek ve yalnızca yarısı bu beceriden gelecek şekilde ayarlandı.
Bu özellikle düşük ekipmanlı Oathkeeper'lara yardımcı olacaktır, çünkü Emmissary of Warding 'in değerini tam olarak elde etmek için çok iyi ekipman ve statlar gerekiyordu.
Her ne kadar Emissary of Warding'ın "Kalkan Çarpanı" azalmış olsa da, bu değişikliğin Paladin sınıfı için genel bir güçlendirme olduğunu unutmayın. Ekstra iyileştirme değeri kaybolmadı; sadece Emissary of Warding'in etkilediği temel güçlere (Divine Shelter, Divine Touch vb.) aktarıldı.
The Justicar’s Intimidating Presence becerisi önemli ölçüde iyileştirildi.
Umarız bu, Justicar'ın her iki temel becerisinin de geçerli seçimler olmasına olanak sağlar.
Paladins'in diğer şifacı klaslarıyla aynı seviyede kalmasına yardımcı olmak için yteneklerindeki iyileştirme büyüklüklerinde genel artışlar yapıldı.
Auraların etkisi önemli ölçüde arttı (çoğu durumda kabaca iki katına çıktı).
Paladin'in Stamina ve Divinity göstergelerinin okunabilirliği iyileştirildi.
Eskilerine göre daha az sarsıntılı yeni engelleme animasyonu eklendi.
Belirsiz veya yanlış araç ipuçlarına yönelik birden fazla düzeltme yapıldı.
Diğer birçok küçük hata düzeltmesi yapıldı.
Oyuncu güçlerinde de Paladinler için özel önem taşıyan bazı genel değişiklikler yaptık:
Tehdit çarpanı üzerinde yeniden çalışıldı ve yeniden ayarlandı.
Temel tank tehdit değeri artırıldı. Bununla birlikte "Increased Threat" yetenekleriniz olmadan agroyu alabileceğinizi umut ediyoruz.
Etki alanı iyileştirmesi, oyunculara veya yoldaşlara isabet edecek şekilde değiştirildi, ancak önce oyuncular.
Bu, ilk olarak Bard'lara sunulan bir işlevsellikti, ancak artık tüm şifacı klaslarının bu özelliğe sahip olması gerekiyor.
CC (kalabalık kontrolü) etkilerine sahip çeşitli düşman güçleri, tank sınıflarının bloklama sırasında kazanması gereken CC bağışıklığını atlıyordu. CC bağışıklığının engellenmesi artık daha güvenilir hale getirildi.
Artık küçük kalkan değerleri, büyük olanları etkilemiyor. Bunun yerine büyük kalkan değerine sahip olan kalkan duracaktır
BOON GÜNCELLEMELERİ
Zamanla bir sürü senaryo çıkması nedeniyle oyuncular önemli olan boon'lara kısa bir yoldan ulaşabilir hale geldiler. Teknik olarak boon puanlarını harcamak hala mümkün olsa da, bu puanlar genellikle oyuncunun pek umursamadığı boonlara harcanıyordu. Tüm boonları baştan aşağı yenilemek için yeterli zamanımız olmasa da, tüm karakterlerin zorlukla kazandıkları boon puanlarını harcayacak bir şeyleri olduğu anlamına gelen bazı küçük değişiklikler yapmak istedik.
Bu hedefi göz önünde bulundurarak aşağıdaki değişiklikleri yaptık:
Oyuncular artık 1'den fazla Master Boon ve 2'den fazla Tier 5 Boon satın alabilirler.
Bu ek boonlar ekstra boon puanına mal olacaktır (zaten sahip olduğunuz her ilave boon için derece başına 1 puan daha).
Çekici olmayan çeşitli Master Boon'lar güçlendirildi.
Bazı küçük hata düzeltmeleri yapıldı (ayrıntılar için yama notlarına bakın).
Bu değişikliklerin, mütevazı da olsa, oyuncular için boon puanları kazanmayı daha değerli hale getireceğini umuyoruz.