📢 Build, karakterinizin "yapısı", karakteriniz için oyun tarzınız için en iyi sonuçları elde etmenizi sağlayacak olan istatistik noktalarının ve/veya teçhizatın düzenlenmesidir. Bu nedenle kişilerin karakterlerinde yaptığı buildler tamamen tercihe bağlıdır. Bu anlamda bu build end game'ye hitap etmektedir. Bu nedenle bu buildde bazı şeyler gereğinden fazla pahalı veya ulaşamayacağınız noktada olabilir. Bu nedenle her şeyi yapmaktan ziyade aşama aşama aşama ilerlemek amaçlı bir rehber tadında bu builde bakmanız önerilir. Böylece ileride ne yapmanız gerektiğini kestirebilir buna göre yolunuzu çizebilirsiniz.
⭐️ Bu build Ruhien tarafından hazırlanmıştır. Çevirisi Heironeous'a aittir. ⭐️ End game buildi olduğu için mtos(ultra end game zindanı) ve mtos harici yerler için ayrı yoldaş seçilmiştir. Eğer end game değilseniz mtos harici yerler için tercih edilecek yoldaşları seçmeniz önerilir.
EKİPMANLAR
Not: Alttaki görselde 5 raptor/iki runic aura/Forger Box'ın aktiftir.
Yukarıda notta belirtilen şeyler dışında bir şey yoktur.

Hunter (Tekli Hedef) - Statlar tamamiyle buffed (Devil's Precision dahil), Slasher's Mark/MTOS buildi.(Masterworklü)
Çizmeleri MTOS haricindeki zindanlarda Wasteland Wanderers/Sharp Longboots of the Dragon Hunter/Dragonhide Pikes ile değiştirebilirsiniz.
Silahınızı duruma göre Stormforged silahları ya da lionheart silahları ile değiştirebilirsiniz anca Mtos için masterwork silahlarının ya da o silahlara eş değer silahların kullanılmasının şart olduğunu unutmayın.
Enchantment ve Eserler

YETENEK PUANI

KULLANDIĞIM BUFF YEMEKLERİ
Kullanılan bufflar:
Squash Soup: 5% Critical Strike and Critical Severity
Sunlord's Gift Elixir: 2000 Accuracy rating + 5% Combat Advantage
Flask of Potency Rank 3, +1: 550 Critical Strike/Accuracy/Power rating, 5% Critical Severity
Invocation Blessing: 1000 rating to a random stat (Power, Accuracy, Critical Strike, or Critical Severity)
Stronghold Guild food:
Prime Rib - 4000 Power + 20000 Hitpoints
Ratatouille - 4000 Accuracy + 20000 Hitpoints
Not always used, but can swap out stat power for ferocity if it fits
Awakened Forger's Box
3% Power
Additional bonus to random stat:
2% Accuracy
2% Combat Advantage
2% Critical Strike
2% Critical Severity
6% AP gain
6% Recharge Speed
Eğer sahipsenize spider totem de kullanılabilir
Overloadlar:
Rage of Flames (5% damage)
Devil's Precision (5% Accuracy and Critical Strike)
Diamond Blessing (5% damage buff)
Çok az kullanıyorum. Her şeyle stacklanebilir.
YETENEKLER VE BECERİLER
Hunter Yetenekleri (Teklif Hedef için- Slasher's Mark):

Hunter (Alan hasarı için):

Hunter(Tekli Hedef);
At-Will Güçleri:
Aimed Shot:
Kullanacağın ana at-will yeteneğidir
Careful Attack:
Rotasyonun başlangıcında kullanılabilir
Band of Air tetikleyebilir ama BoA nerflendiği için çok da kullanmak tavsiye edilmez.
Karşılaşma Güçleri:
Hindering Shot/Strike (Q):
Hindering Shot Predator'u tetiklemek ve dolayısıyla yeteneklerin bekleme süresini düşürmek için kullanılıyor.
Ayrıca Hindering Strike Strong Grasping Roots uyguladığı için kullanılır..
Ayrıca oyundaki en iyi alan hasarı yeteneklerinden biridir.
Longstrider's Shot/Gushing Wounds (E):
Longstrider's Shot en güçlü menzilli hasar yeteneğidir.
Gushing Wounds en güç yakın hasar saldırılarından biridir (Zamanla aktarılan hasar uygular)
Constricting Arrow/Steel Breeze (R):
Constricting Arrow güçlü Grasping Roots uygular ve bunun yanında iyi seviyede hasar verir .
Steel Breeze tam olarak hasar için bir önemi yok ama fayda sağlaması açısından her vuruşda %10 stamina doldurma amaçlı kullanılabilir.
Günlük Güçleri:
Disruptive Shot (1) - More Than Disruptive pasifini etkinleştirmek için kullanılır.
250 AP cost allows you to keep these up 100% of the time
Make sure to jump before using daily - This prevents you from being knocked back
Slasher's Mark (2) - Highest magnitude hit we have
Used in most trials
Great for when stacking debuffs
Klas Pasif Güçleri:
Seeker's Vengeance - Hedefin arkasında durduğunuz sürece %10 daha fazla hasar verirsiniz.
Ranger'da pozisyon almak çok önemlidir. En yüksek hasarı elde etmek için pozisyonunuza dikkat etmeniz gerekiyor.
Crushing Roots - Root(kök) sürelerini iki katına çıkarır, Thorned Root daha çok tetiklenir.
Aspect of the Falcon - Hedefin 25' içindeyken %10 daha fazla hasar vurursunuz
Alanda bunu kullanabilirsiniz, Crushing Roots yerine bunu takabilirsiniz alanda
Pasif Güçler:
Rate of Change - Tab yani her duruş değiştiğinizde gittikçe azalmak üzere %15 hasar bonusu verir.
Bu güçlendirmeyi her zaman %100'de tutmak için(gittikçe azalan %15 hasar bonusunu her zaman elde edebilmek için) kullandığınız her skill/yetenek öncesinde tab'a basıp tekrar taba basarak o şekilde kullanmamız gerekiyor tüm yeteneklerimizi/skillerimizi.
Longshot kağıt üzerinde kulağa hoş geliyor, ancak %50 hasar bonusu yalnızca menzilli karşılaşmalar için geçerli, Rate of Change her şey için geçerli
Thorned Roots - Kelimenin tam anlamıyla rangerdaki en iyi hasar veren pasif, seçmemek için bir sebep yok
Predator - %10 hasar artışı sağlıyor
Biting Snakes da uygun bir seçenektir, ancak Predator size daha fazla hasar artışı sağlıyor.
Forestbond - Yetenklerin bekleme süresini kısaltır.
Rotasyonun 10 saniye sürmesini sağlar
More Than Disruptive - Disruptive Shot günlük gücü ile eşleştirmek için kullanılır.
Slasher's Mark ve Slasher's Expertise ile birlikte kullanılır.
Hunter AoE;
Longstrider's Shot/Gushing Wounds yerine Cordon of Arrows/Plant Growth almanız dışındaki her şey tekli hedef ile aynı.
Cordon of Arrows:
3 yükü var.
Yere küçük yeşil bir daire atar, o daireye girenlere Güçlü Grasping Roots uygular
Bekleme sürelerini azaltmaya ve Biting Snares becerisinden AP kazanmaya yardımcı olur
Plant Growth:
Zayıf Grasping Roots uygular
Uzun bekleme süresi ve düşük hasarı göz önüne alındığında, gerçekten yalnızca verdiği AP için kullanışlıdır.
LÜTUFLAR


YOLDAŞLAR
Tekli Hedef - Slasher's Mark/Raptor build (Mtos için):

Tekli Hedef - Genel tüm içeriklerde kullanabileceğiniz augment (mtos harici yerler için kullandığım yoldaşlar):

Alan Hasarı İçin - Raptor Buildi (Mtos için):

Alan Hasarı İçin - Raptorsuz Build (Mtos harici diğer içerikler için):

BİNEKLER
Tekli Hedef İçin:

Alan Hasarı İçin:

ROTASYON
Rotasyonunuz, genel hasarınızı artırmanıza yardımcı olacak en önemli şeydir.
Alan hasarı için bir rotasyon yoktur alanda elinize ne geliyorsa atmanız gerekir ancak tekli hedefte rotasyon aşırı önemlidir ve hasarınızı büyük ölçüde etkiler.
Konumlandırma, bir dps olarak çok önemli bir şeydir, ancak bir ranger olarak dikkat etmeniz GEREKEN bir şeydir çünkü hasarınızın çoğu buna bağlıdır.
Özellikle ranger rotasyonunu öğrenmeye başlayan yeni oyuncular için bir not
Bu hemen elde edeceğiniz bir şey değil, Ranger rotasyonu öğrenmek ve ustalaşmak için zaman ve pratik gerektiren bir şey.
Kukla üzerinde alıştırma yapmak için zaman harcamak, tab mekaniğini öğrenmede ve her şeyin zamanlamasını anlamada çok faydalıdır.
Genel fikir, elinizin altındaki 6 karşılaşma gücünün hepsinden en iyi şekilde yararlanırken root hasarınızın (Thorned Roots pasifinin) faydalarını en üst düzeye çıkarmaktır.
Tab düğmesi, yeteneklerinizi kullanmadan önce tab yapacağınız için en iyi arkadaşınız olacak.
Tab'a basmak, Rate of Change buff'ınızı yenileyecektir, bu da her zaman %15'lik sabit bir hasar artışına sahip olacağınız anlamına gelir.
Yani her yeteneğinizi kullanmadan önce iki kere tab'a basarsanız %15 hasar bonusu zamanla azalmadan tab'ınızı sürekli yenilediğiniz için yeteneğinizi %15 hasar bonusu ile vurmuş olacaksınız.
Rotasyonunuza her zaman Hindering Shot ile başlayın.
Predator pasifini tetiklemesi için.
Daha sonrasında Disruptive Shot kullanın.
Bel boyun setini ve More Than Disruptive pasifini tetikler.
Daha sonra Longstrider's Shot → Constricting Arrow kullan
Longstrider's Shot en fazla hasar veren menzilli saldırıdır.
Constricting Arrow, Thorned Roots uygular.
Longstrider's Shot'ın bekleme süresinden daha hızlı çıkmasını sağlar.
Menzilli Güçleriniz bittikten sonra, yakın dövüşe geçin
Gushing Wounds ile başlayıp sonra → Steel Breeze → Hindering Strike
Gushing Wounds ve Hindering Strike en yüksek hasar veren yeteneklerinizdir.
Gushing Wounds'un zamanla aktardığı hasar bu kadar çok hasar vermesini sağlayan şeydir, bu yüzden ilk önce bunu uygulamanız gerekiyor.
Steel Breeze'i kullanmayı bitirdiğinizde, Thorned Roots'unuzun süresi bitmeye yakın olacaktır, bu nedenle Hindering Strike kullanarak Thorned Roots'u tazeleyebilirsiniz.
Hindering Shot'a benzer şekilde, Steel Breeze hasar vermek için tasarlanmamıştır, ancak onu kullanarak elde ettiğiniz stamina kazanımı, uzaktan birine atılmak zorunda kalmanız durumunda iyidir, bu durumda, Gushing Wounds kullanmadan önce Steel Breeze kullanın.
Yetenekleriniz bekleme süresindeyken sürekli aimed shot(at-will) kullanmalısınız.
Prey'i tekrar uygulamak için her zaman 1 tane Hindering Shot saklayın.
Aşağıda rotasyonun videosunu bulabilirsiniz:
<<<<< ÇEVİRİYİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER <<<<<<<<<<