GENEL NOTLAR
Bu build Heironeous tarafından yeni mod 30'a uygun olarak tasarlanmıştır. Son zindan olan master death sanctum zindanı ekipmanları hariç ekipmanlar ile yeni modüle uygun olarak işlenmiş bir builddir.
Build'e göre statların accuracy hariç geri kalanı cap olmaktadır. Bildiğiniz üzere oyunda bir stat sınırı mevcut. Ve bu ofansif statlarımız stat sınırına ne kadar yakın olursa hasarımız da o kadar artıyor. Bu build'de ofansif statlardan(Power, Accuracy, Combat Advantage, Critical Strike ve Critical Severity) accuracy hariç geri kalanı takım güçlendirmeleriyle birlikte cap oluyor. Takım güçlendirmelerinden kastı sadece her zindanda bulunabilecek tutor ve flapjack'in verdiği %10 combat advantage güçlendirmesidir. Statlarım çatışma içerisinde genel olarak; Power %120 Accuracy %60-71 Combat Advantage %120 Critical Strike %90 Critical Severity %120 oluyor.
Build'ler oyunda yol gösterici olarak oldukça önemlidir, bu anlamda bu buildi yeni başlayan ya da orta seviyede olan bir oyuncuysanız rol model olarak alabilir ve ona göre kendinize hedef belirleyip ne almanız gerektiğinize dair fikir sahibi olabilirsiniz. Elbette build'de her şeyi tamamiyle aynı şekilde yapmanız gerekmemekle birlikte kendi ayarlamalarınızı da yapabilir ve bazı şeyleri değiştirebilirsiniz.
Build'i paylaşırken sizlere ekipmanların muadillerini de paylaşacağım.
EKİPMANLAR
Bu kısımda aslında kullandığım ekipmanlar yukarıda mevcut direkt olarak ama yine de aşağıya yazacağım isimlerini. İsimlerinin yanına hangi zindandan düştüklerini de belirteceğim.
Ek olarak altlarına bu ekipmanların varsa muadillerini yani bu ekipmanlarla aynı bonusu veren farklı ekipmanları ekleyeceğim.
KASK - Ultraviolet Elven Cap (Master the imperial Citadel Zindanı) - Muadil olarak ise; Enchanted Depthwave Cap (Master lair of the mad dragon zindanı) ZIRH - Abyss Conquerere's Mauler Plate (Master demonwebb pits zindanı) ELDİVEN - Abyss Conquerer's Spellweaver Band (Master demobwebb pits zindanı) - Muadil olarak ise; Abyss Conquerer's Provoker Gloves (Master demonwebb pits zindanı) ve Pulsar Sleeves (Advanced Defense of the Moondancer) SİLAHLAR - Perfect silahları (Master Demonweb Pits zindanı)
ÇİZME
-Dragonhide Poulaines (Seal ile alınıyor NPC'den)
- Muadil olarak ise; Mastered Duergar Mercenary's Crakows (Açık arttırmadan astral ile alınıyor)
BEL VE BOYUN SETİ
- Scintillanth Amulet ve Sash (Açık arttırmadan astral elmas ile satın alınıyor)
YÜZÜKLER
- Elistraee's Beauty (Master Temple of Spider zindanı ya da Demonweb pits senaryo ödüllerinden alınabiliyor.)
- Dreadbreaker Halo (Advanced dread sanctum zindanı) Muadili olarak ise; Red dwarf ring of Xaryaxis (Master the imperial citadel zindanı)
SHIRT VE PANTOLON
- Corroded Shirt (Açık arttırmadan astral elmas ile satın alabilirsiniz)
- Ember Stitched Pants (Master lair of the mad dragon zindanı)
ENCHANTMENTLAR VE ESERLER
BOONLAR
YOLDAŞLAR
Yanımda genelde Black Death Scorpion oluyor hem hasarı iyi tekli hedefte hem de sürekli combat advantagedan vurma imkanı saglıyor herkese. Bunun haricinde sağdaki pasif kısmında sırasıyla batiri-golden cat-raptor-neverwinter knight- alchemist kullanıyorum. Batiri tekli hedef olduğu için alana geçtiğimde onun yerine drizzt kullanıyorum.
BİNEK GÜÇLERİ
x1 Crescent Insignia of Skill x1 Crescent Insignia of Brutality x4 Regal Insignia of Dominance x5 Illuminated Insignia of Dominance x2 Barbed Insignia of Dominance x2 Barbed Insignia of Brutality x1 Illuminated Insignia of Brutality x2 Enligtened Insignia of Brutality x2 Enlightened Insignia of Skill
GÜÇLER
Burada güçler tekli hedef ve alan hasarı olmak üzere ikiye ayrılıyor ikisini ayrı ayrı görselini paylaşacağım o nedenle karıştırmayın lütfen. Bunun en önemli sebebi oyunda alanda daha fazla vuran skillerimizin tekli hedefte vurmamasıdır. Bu nedenle biz oyuncular olarak genelde karakter penceremizin sol üstündeki "loadout" seçeneğinden bir tane alan bir tane de tekli hedef yani boss için ayrı dizilim seçeriz ki skillerimiz de buna göre uygun olur. (Loadout görselini aşağıya bırakacağım)
TEKLİ HEDEF(BOSS)
ALAN HASARI
BUFF YEMEKLERİ ve TAKIM GÜÇLENDİRMELERİ İLE STATLARIN DURUMU
Öncelikle elbette buff foodlarının ne olduğunu bilmeyenler olabilir o nedenle açıklayayım. Oyunda birtakım elde edebileceğimiz buff yemekleri mevcut. Bu yemekleri kullandığımızda bize geçici süreliğine birtakım statlarımıza güçlendirme sağlıyor. Bizler build yaparken nu buff foodlar basılıymış gibi hesaplar ve buna göre build yaparız çünkü her türlü zindana ve raidlere girmeden önce muhakkak bu buff yemeklerini basarız.
Bu buff yemeklerinin yanında oyunda end game zindanlarda bizlere takımın verdiği güçlendirmeler de bulunur. Bu güçlendirmeler genel olarak takımda yanımızda taşıdığımız yoldaşlardan gelir. Örnek olarak Tutor yoldaşı takımdaki herkese %5 Combat Advantage sağlar ve end game'de her healer ya da tankda yani destek rolü oynayan birinde bu yoldaş bulunur ve bunu aktif olarak takar. Nitekim biz de build yaparken bu tarz takım güçlendirmelerinin varlığını hesaba katıp o şekilde buildlerimizi yaparız. Bu anlamda aşağıda takıma katkı sağlayan tüm yoldaşların görselini aşağıya bırakacağım. Elbette ben kendi buildimi yaparken bu takım güçlendirmelerini en minimal olacak şekilde ayarladım. Yani her takımda mutlaka olan güçlendirmeleri hesaba kattım olmayacakları değil o konuda müsterih olabilirsiniz
(Takıma güçlendirme ve stat sağlayan yoldaşların listesi)
Kendi buildime gelecek olursam;
Kullandığım Buff Yemekleri:
Squash Soup : %5 Critical Strike ve Critical Severity verir (Açık arttırmadan astral elmas ile satın alabilirsiniz)
Flask of Potency: %5 Critical Severity verir. (Açık arttırmadan astral elmas ile satın alabilirsiniz)
Sunlord's Gift of Elixir: %5 Combat Advantage verir. (Açık arttırmadan astral elmas ile satın alabilirsiniz)
Prime Rib: 4000 Power Ratingi sağlar. (Strongholdden Guild Mark ile alabilirsiniz)
Statlarımın Cap Olması İçin Grubumda Gereken Takım Güçlendirmesi Veren Yoldaşlar: Tutor: %5 Combat Advantage verir. Flapjack: %5 Combat Advantage verir.
Zindanda Çatışmadayken Nihai Statlarım:
Yukarıdaki görselde statlarımın çatışma içerisindeki durumunu görebilirsiniz. Bilmeyenler için oyunda statların belirli sınırları mevcut. Amacımız ise bu sınırlara ulaşıp maksimum hasarı elde etmek olacak bir dps yani hasar veren olarak. Bu anlamda ofansif statlarımızın (Power, Accuracy, Combat Advantage, Critical Strike ve Critical Severity) sınıra ulaşmaları gerekiyor. Bu sınırlar Power, Combat Advantage, Critical Severity için %120 olup; Accuracy ve Critical Strike için ise %90'dır.