İçerik ve Çevre
Senaryo: Light of Xaryxis
Light of Xaryxis senaryosunda mevcut olan Boon görevleri, dönüm noktası gereksinimlerini doğru şekilde listelemiyordu. Metin, tüm gereklilikleri içerecek şekilde düzeltildi.
Heroic Encounter'lar: Wildspace
Wildspace'deki Heroic Encounter'lar sırasında yaratıkların artık doğru şekilde hareket etmeleri engellenmeyecek.
Trial: Defense of the Moondancer
Trial'in 3. Aşaması sırasında oyuncuların nesneye takılıp kalmasını önlemek için bariyer eklendi.
Gelecek Etkinlikler
Day of the Dungeon Master
Day of the Dungeon Master'ın günlük görevine daha kolay erişim için artık Burrow Dawn Inn'in içinde bir Portobello Projection bağlantısı mevcut.
Day of the Dungeon Master etkinliğine katılım artık 11. seviye yerine 2. seviyede olmayı gerektiriyor.
Flabbergast'ın VO satırları güncellenen metne uyacak şekilde düzenlendi.
Feast of Lanterns
Comfort for Frightened Dogs görevi artık harita çapında işlemeyecek.
Dövüş ve Güçler
Klaslar: Barbarian
Genel olarak bekleme sürelerini azaltmak ve/veya çoğu güçte görülen 'taban çizgisine' yakın büyüklük/bekleme süresini normalleştirmek için birkaç Barbar gücü güncelleniyor.
Not So Fast (Encounter)
Hasar Çarpanı 235 -> 300'e çıkartıldı.
Punishing Charge (Encounter)
Bekleme süresi 18 saniye -> 15 saniyeye düşürüldü.
Mighty Leap (Encounter)
Hasar Çarpanı 325 -> 350 çıkartıldı.
Bekleme süresi 18 saniye -> 15 saniyeye düşürüldü.
Blademaster Paragon
Axestorm (Encounter)
Bekleme süresi 16 saniye -> 15 saniyeye düşürüldü.
Roar (Encounter)
Hasar Çarpanı 130 -> 250'ye çıkartıldı.
Sentinel Paragon
On the Move (Feat)
Not So Fast'in Hasar Çarpanı 250'den > 350'ye çıkarıldı.
Klaslar: Cleric
Flame Strike (Günlük) ve Burning Patch (Feat) artık 15'e kadar hedefi vurabilir.
Klaslar: Fighter
Shield Bash (At-Will)
Kullanma süresi: 0,7 -> 0,6'e düşürüldü
Guarded Strike (At-Will)
Kullanma süresi: 0,8 -> 0,5'e düşürüldü.
Hasar Çarpanı 130 -> 100 düşürüldü.
Guarded Strike artık çok daha hızlı vuruyor ve şiddetini de buna göre yeniden dengeledik.
Kneebreaker (Encounter)
Hasar çarpanı 650 -> 700'e arttırıldı.
Shield Slam (Encounter)
Hasar Çarpanı 260 -> 350'e arttırıldı.
Knock Back(Geri İtme) etkisi Knock Down(Düşürme) olarak değiştirildi.
Bu, Fighter'ın diğer yakın muharebe güçlerinin dışındaki hedefleri itmesine neden olmayacak şekilde, gücün kontrol bileşenini korumak için değiştirildi. Birden fazla düşmanı alt etme yeteneğini sevsek de bu, gücün kullanımına engel teşkil ediyordu ve yeni oyuncu deneyimimizi olumsuz etkiliyordu.
Determination (Daily)
Hasar bonusu %10 -> %30 arttı.
Dreadnought (DPS) Paragon Güncellemeleri
Not: Aşağıdaki değişikliklerden dolayı bu yamayla birlikte Dreadnought'ların becerileri zorunlu olarak sıfırlandı. Yani fighter dps oynayan oyuncular bu yamadan sonra becerileri sıfırlanacaktır.
Forge Ahead (Mechanic)
Dreadnought Block Mechanic'in yerini Forge Ahead aldı.
3 saniyelik bekleme süresinde 1 saniyelik artırılmış Hareket Hızı (+%50) ve Hasar Bağışıklığı sağlar.
Serbest bırakıldıktan sonra stamina tazelenmesini 2 saniye duraklatır.
Hasarı absorbe etme oranı %40 -> %30 azaldı.
Seethe (Mekanik)
Stamina tüketimi, tik başına 5'ten -> tik başına 1'e düşürüldü.
Hasarı absorbe etme oranı 40% -> 50% arttırıldı.
Artık Revengeance mekaniğini/saldırısını destekliyor.
Revengeance – Yeni Mekanik
Seethe ile hasarı emerken Dreadnought bir Revengeance saldırısını tetikleyebilir.
Revengeance, 5 saniyelik bekleme süresine sahip, 500 Hasar Çarpanına sahip, yakın dövüş menzilli, çok hedefli bir saldırıdır.
Reprisal - Yeni Mekanik
Guarded Strike ve Shield Bash'ın Hasar Çarpanını arttırır.
Guarded Strike ve Shield Bash her vuruşta Vengeance üretir.
Bilinen Sorun: Bu etkiler Guarded Strike ve Shield Bash'in ipuçlarına yansıtılmıyor.
Trip Attack (Feat)
NOT: Bu Özellik şu anda amaçlandığı gibi çalışmıyor ve gelecekteki bir yamada ele alınacaktır.
Heavyer Slash Feat'in yerine geçer.
Kneebreaker'ın Hasar Çarpanı artar, hedefi yere serer, combat advantage sağlar ve 10 vengeance bedeli alır.
Weight of Vengeance (Feat)
İpucu, doğru Hasar Çarpanı artışını gösterecek şekilde güncellendi.
Prepared Slam (Feat)
Efekti Tremor Encotunterına karşılık gelecek şekilde değiştirildi.
Crushing Blows (Feat)
Artık tetiklenme şansı %20'dir ve statlarınıza bağlı değildir.
Roiling Hatred (Feat)
Bloody Reprise ile arasında seçim yapabilmeniz için Bloody Reprise'ın yanına konuldu.
Artık herhangi bir kritik vuruşta 2 vengeance veriyor.
Landwaster (Feat)
Artık etkinleştirmek için yalnızca 50'den fazla vengeance'a ihtiyaç duyuyor ve Shockwave etkinleştirildiğinde 50 vengeance tüketiyor.
Bloody Reprise (Feat)
Süresi 2 saniye -> 3 saniyeye yükseltildi.
Etkinleştirme duyarlılığı biraz arttı.
Artık etkinken bir güçlendirme simgesi görüntüleniyor.
Executioner's Cut (Feat)
Etkisi, her skill vuruşundan sonra 200 hasar çarpanında, gecikmeli vuruş sağlayacak şekilde değiştirildi. Bu etki 5 vengeance tüketir ve depolanmaz.
Momentum (Feature)
İpucu, Bull Charge'ın doğru hasar çarpanını gösterecek şekilde güncellendi
Bull Charge'ın ipucusu artık bu Feat yerleştirildiğinde güncellenecektir.
Hareket Hızı takviyesinin etkinleştirilmesindeki gecikme ~3,25s -> ~2,25s'den düşürüldü.
Bunun biraz rastgele olduğunu ve biraz da sunucu gecikmesine bağlı olduğunu unutmayın.
Plow the Road (Feature)
Heated Vengeance Featinin yerine geçiyor.
Shield Slam'in hasar çarpanını +200 arttırır ancak bunun bedeli 10 Vengeance'dır.
Always Spiteful (Feature)
Steady Vengeance Featinin yerini alıyor.
Çatışmaya girildiğinde Vengeance Göstergesi 55'in altındaysa 55'e ayarlanır (12s bekleme süresi)
Klaslar: Rogue
Whisperknife Paragon
Yakın gelecekte Whiperknife'ta, özellikle de bu iki özellikte, başka değişiklikler de yapmayı planlıyoruz. Whisperknife için sağlam bir denge sağlamaya çalışırken, bu önemli özelliklerde yapılan çok sayıda değişiklik için özür dileriz.
Shadow of Demise (Feat)
Nihai hasar artık düşman istatistiklerini dikkate almıyor
Düşman direncinin olmaması nedeniyle artan taban hasarı hesaba katmak için taban yüzdesi %40'a düşürüldü
Shadowy Opportunity (Feat)
Bonus geçici olarak %200'den > %250'ye yükseltildi
Yoldaşlar
Apprentice Healer
Apprentice Healer artık Sun Burst'u kullanmak için hedeflerine yaklaşıyor.
Renegade Evoker
Hibrit bir yoldaş olacak şekilde yeniden dengelendi.
Binekler
Pegasus & Noble Pegasus
Pegasus ve Noble Pegasus bineklerinin Savaş Güçleri, benzer kalitedeki diğer bineklere göre daha fazla hasar veriyor ve daha fazla stat sağlıyordu. Forte bonusu kaldırıldı ve hasar, diğer üst düzey Alan binek güçleriyle eşleşecek şekilde ayarlandı. Gücün sağladığı rol bonusları değişmedi.
Eşyalar ve Ekonomi
Eserler
Apprentices' Spoils
Inherit Danger artık yakındaki, yüzü dönük olmayan hedeflere fazladan hasar vermiyor.
Açıklama, bu gücün çalışma şekline daha iyi uyum sağlayacak şekilde güncellendi.
Mystic Bolt
Dashing Action Seti artık bir buff simgesine ve uygun buff açıklamasına sahip.Items
Abyss Conqueror’s Mauler Wristguards
Raging Daily'nin her 30 saniyede bir defadan fazla uygulanmasına izin veren bir sorun çözüldü.
Ödüller
Wildspace Slayer overload'ı artık Wildspace haritalarında düzgün şekilde ek hasar veriyor.