İçerik ve Çevre
Genel
Bazı pelerinler ve zırhlarla ilgili kırpılma sorunları düzeltildi
Defense of the Moondancer Triali
Oyuncuların bir hata sebebiyle yüzeye tırmanmasına sebep olan hata giderildi
Demogorgon Triali
“To Slay a Demon Lord” Görevi artık Demogorgon trialini bitirdikten sonra düzgün bir şekilde tamamlanacaktır.
Spelljammer
“Higher Evolution” görevinin kaynağı açıklığa kavuşturuldu ve düşme oranı arttırıldı
Minotaur yoldaş Astral Elflerin güçleri ve Gromph Baenre yoldaşın Hacking Frenzy gücü nedeniyle yeşillik artık aşırı boyutlara ulaşmamalı.
“Strings of Tranquility” görevinde Prayer Bread'lerin yerleri daha tutarlı olacak şekilde düzenlendi.
Düşük yerçekimi artık Asteroid Zar'bos'un tamamında düzgün bir şekilde uygulanacaktır.
Mindflayer Delusion'larının ortaya çıkmaması gerektiği halde ortaya çıkabileceği durumlar düzeltildi.
Heroic Encounter'larda düşmanları öldürmek artık uygun bir puan kazandıracak.
"Xaryxian Armada" (Haftalık) görevinin buzzjewel gereksinimleri, diğer haftalık görevlerle daha uyumlu olacak şekilde büyük ölçüde azaltıldı.
Xaryxian Invasion'ları
Artık Invasion'nın ortasında artırılmış ödüllerle yeni bir özel boss gelecek!
Invasion bossları ve sandıkları artık haritada işaretleniyor.
Tüm asteroit İniş Alanlarının çarpışmaları güncellendi. Asteroitlerin rıhtımlarında ve kenarlarında gezinmek artık daha sorunsuz olmalı, ancak adımlarınıza dikkat edin!
Tyranny of Dragons
Fey Kurt Ruhu, Linu'dan "Fetch Quest" görevini alırken artık düzgün bir şekilde çağrılacak. Kurt Ruhu, eğer kaybolursa, Linu ile etkileşime girerek ve yeniden çağırma seçeneğini seçerek yeniden çağrılabilir.
Dövüş ve Güçler
Klaslar: Barbar
Sentinel Paragonu
On the Move (Pasif) artık bir kez daha diğer oyunculara uygulanıyor.
Klaslar: Cleric
Arbiter Paragonu
Burning Patch (Pasif)
Gerçek etkiyi ve büyüklüğü daha iyi belirtmek için Feat ve Daily araç ipuçları güncellendi.
Yangın hasarı bölgesi artık Kritik vuruş yapabilir.
Bastion of Health (Yetenek Gücü)
Bedeli 440 -> 200 azaldı.
Gücün Çarpanı(Magnitude) 800 -> 1200 arttı.
Bu gücün Arbiter versiyonu maliyetine göre aşırı derecede pahalıydı. Bunun Arbiter'ın dayanak noktası olmasını beklemiyoruz, ancak bu değişiklikler en azından onu acil durumlarda bir şekilde uygulanabilir kılıyor.
Chains of Blazing Light (Encounter)
İsabet halinde 320 büyüklükte hasar verecek şekilde ve judgement başına +40 olacak şekilde ölçeklendirildi.
Bu değişikliğin amacı, Chains of Blazing Light'ı Arbiter'lar için genel olarak daha kullanışlı bir yetenek gücü haline getirmektir.
Daunting Light (Yetenek Gücü)
Bedeli 200 -> 150 azaldı.
Bu gücün Arbiter versiyonu maliyetine göre çok verimsizdi ve onu Searing Javelin'in büyüklüğüne yaklaştırmak yerine daha düşük maliyetli bir seçenek haline getirmeyi tercih ettik.
Searing Javelin (Yetenek Gücü)
Artık diğer menzilli hat saldırıları gibi hedefler; Hedefleme artık serbest biçimlidir ve nişangâhınıza (yalnızca yatay olarak) hedeflenebilir.
Searing Javelin'in iki hedefin arasına hedeflenerek her ikisini de vurmasını sağlar.
Sun Burst (Yetenek Gücü)
Artık kullanmak için şarj süresi mevcut. Tam şarjda geri itme gerçekleştirir. Tam şarjın altındayken geri itme gerçekleştirmez. Toplam kullanım süresi değişmedi.
Bu, clericlerin geri itme etkisini yalnızca istendiğinde seçici olarak kullanmalarına izin vermelidir.
Klaslar: Rogue
Günlük Güçler: Seçimleri daha ilginç hale getirmek amacıyla Rogue'un günlük güçleriyle ilgili bazı değerleri güncelledik.
Courage Breaker’ın Hasar Büyüklüğü 1200 -> 1800 arttı.
Bloodbath'in (Assassin) Hasar Büyüklüğü 1800 -> 2000 arttı.
Killing Storm (Whisperknife)
Vuruş başına hasar büyüklüğü 165 -> 200 arttı.
İpucu artık toplam 12 vuruş yaptığını belirtiyor.
Lurker Assault'un (Whisperknife) Hasar Artışı %15 -> %30 arttı.
Cloud of Steel (Atwill gücü) hasar biriktirme güçlendirme süresi 4 saniye -> 5 saniye arttı.
Lashing Blade (Encounter): Gizlilik etkisi +%50 Kritik Şiddet'ten ekstra 300 hasar Büyüklüğü darbesiyle değiştirildi.
Bu, yüksek doğal Kritik Şiddete sahip olduğunuzda Lashing Blade'in gizlilik etkisine daha fazla etki kazandırmak için yapıldı.
Path of the Blade (Yetenek Gücü)
Tüm hasarını 6 saniyede verecek. (10 saniyeden düşürüldü)
Her 0,5 saniyede bir hasar vermek yerine her 2 saniyede bir hasar verir.
Gizli versiyon hala çift vuruş frekansıyla yarı sürelidir.
Bu değişiklikle, Path of the Blade'i çok hedefli durumlarda daha geçerli hale getirmeyi ve tekli hedefte kullanılmamasını amaçlıyoruz.
Hasar almanın gizlilik tazeleme cezası %40 azaldı.
Whisperknife Paragonu: Whisperknife'ın gizlilik doldurmasını genel olarak Pasiflerinden geliştirdik. Ayrıca, tek hedefli hasar çıktılarını büyük ölçüde iyileştirmek için çeşitli Whisperknife güçlerinde birkaç önemli güncelleme yaptık.
Ambusher'ın Haste (Pasif) Hasar bonusu %20 -> %40 arttı.
Cloud of Steel (At-Will)
Whisperknife çeşidi eklendi. Hasar büyüklüğü 60'a çıkartıldı ve istif başına %5 verdiği hasar artıyor. (10 kere istiflenebiliyor.)
Whisperknife Olmayan paragonunda hasar büyüklüğü 40 -> 45'e yükseltildi.
Dagger Threat (Pasif) Hasar bonusu %7,5 -> %10 arttı.
Dark Reimbursement (Pasif) Gizlilik üretimi %15 -> %20 arttı.
Disheartening Strike (At-Will)
Hasar büyüklüğü 40 -> 75 arttı.
Zamanla Aktarılan hasar büyüklüğü 75 -> 450 arttı.
Artık her vuruşta efektleri düzgün bir şekilde yeniden uygulayabiliyoruz.
Zamanla Aktarılan hasar tiklerinin sayısı artık 6 (5’ti)
Gutterborn's Touch (Pasif) Hasar bonusu %5 -> %10 arttı.
Impact Shot (Yetenek Gücü) Hasar büyüklüğü 585 -> 600 arttı.
One with the Shadows (Pasif) Bekleme süresi 20 saniye -> 15 saniye azaldı.
Return to Shadows (Pasif) Çatışmada olmadığınız hedeflere karşı gizlilik oluşturma %5 -> %15 ve %10 -> %20 arttı.
Shadow of Demise (Feat)
Hasar %30 -> %50 arttı.
Artık oyuncuya bir debuffı yerine bir bonus uyguluyor.
Bilinen Sorun - Bu güç kritik vuruş yapmıyor ancak bu sorun etrafında dengelendi.
Shadowy Opportunity (Feat) Silah Hasarı ölçeklendirmesi %15 -> %200 artırıldı.
Shadow Strike (Yetenek Gücü) Hasar büyüklüğü 715 -> 775'e yükseltildi.
Vengeance Pursuit (Yetenek Gücü) artık diğer menzilli güçler gibi hedef alıyor ve bir dostunuzun nişangahınıza girmesi durumunda başarısız olmayacak.
Assassin Paragonu
Assassin's Target (Pasif)
İstif başına hasar bonusu %1 -> %10 arttı.
Maksimum istif 10 -> 5 azaldı.
Bu Feat seçeneği, Toxic Blades'e kıyasla önemli ölçüde düşük performans gösteriyordu, bu yüzden onu daha uygulanabilir hale getirmek için büyük bir ayarlama yaptık.
Toxic Blades (Pasif)
Toxic Blades, Critical Strike statınızı doğru şekilde ayarlayabilmesi için yeniden düzenlendi.
Bu yeniden çalışmanın bir sonucu olarak, daha uzun bir süreye sahip olacak şekilde yeniden dengelendi ancak yük başına taban büyüklüğü daha düşük oldu.
Genel hasar %20-30 artırılmalı ve maksimum istifleri korumak daha kolay olmalıdır.
Wicked Reminder (Yetenek Gücü)
Gizlilik etkisiyle uygulanan Critical Avoidance zayıflatması artık hedefin aldığı kritik hasarı doğru şekilde artırıyor.
Bu değer, güçlü, çarpımsal, grup çapında bir hasar artışı olduğundan %5'e yeniden dengelendi.
Yoldaşlar
Companion Enhancementları: Enduring Precision artık daha tutarlı ve çok daha az sarsıntılı bir şekilde çalışıyor.
Artık harita değiştirirken düşmüyor.
Bir yoldaş çağrıldığı ve yere düşmediği sürece her zaman aktif olacaktır.
Çağrılan yoldaş yere düşerse hemen düşecek ve refakatçi tekrar ayağa kalktığında hemen yeniden uygulanacaktır.
Güçlendirme ipucu artık bir zamanlayıcı göstermiyor.
Yoldaş Oyuncu Bonus Güçleri, Vuruş Efektleri Güncellemesi
Hedeflere Magnitude hasarı veren oyuncu bonus güçlerinin nasıl çalışılacağı ve ölçeklendirileceği konusunda sistemleri yeniden çalıştık. Bu etkiler genellikle çok daha fazla hasar vermeli ve ham istatistikleri artıran oyuncu bonus güçleriyle daha karşılaştırılabilir olmalıdır. Genel olarak bu güçler saniyede yalnızca bir kez tetiklenmeli ve yalnızca atwill, yetenek gücü ve günlük güçler tetiklenmelidir. Oyuncu harita değiştirdikten sonra bu güçlerden bazılarının hasar vermeyi durdurması gibi ince bir sorunu da çözmüş olduğumuzu umuyoruz. Bundan etkilenen yoldaşlar şu şekildedir:
Baby Owlbear's Presence
Black Death Scorpion's Instincts
Con Artist's Discipline
Consume Soul (Lich Makos)
Elminster Simulacrum'un güç açıklaması, etkisine uyacak şekilde yeniden yazıldı. İki ayrı tetiklenen etkidir.
Evoker's Wisdom (Renegade Evoker)
Grung's Instinct
Manticore'un Presence gücünün açıklaması, etkisine uyacak şekilde yeniden yazıldı. Bir hedefi kritik bir şekilde vurduğunuzda değil, her zaman kritik bir hasar aldığınızda tetiklenir.
Remorhaz's Prescence
Bu gücün işlevi değişti. Artık etkisini isabet alan hedefin etrafındaki alana uyguluyor.
Snow Leopard’s Instincts
Spined Devil's Influence
Tomb Spider's Instincts
Xuna's Wisdom
Aranea's Wisdom
Cockatrice's Presence
Kontrol bağışıklığına sahip hedeflere hasar verebilir.
Death Slaad's Presence
Güç, amaçlandığı gibi çalışacak şekilde yeniden düzenlendi.
Shadow Force (Shadow Elemental)
Rat Pup's Instincts
Shadow Demon's Presence
Efekt 2 farklı efekte ayrılmıştır.
'Reflection' hasar etkisi artık her saniye ortaya çıkabiliyor.
'Massive Deflect Severity Bonus' artık kuşanıldığında uygulanıyor, bir hasarı Deflect(Saptırma)'nız sonrasında kendini temizliyor ve her 30 saniyede bir yeniden uygulanıyor.
Viscous Dire Wolf's Presence
War Boar's Instincts
Wererat's Discipline (Wererat Thief)
Flumph
Flumph'un güçleri diğer çok hedefli yoldaşlarla daha uyumlu olacak şekilde güncellendi
Binekler
Kalkanları uygulayan binek güçleri standart hale getirildi.
Bu etkilere sahip tüm bineklerin artık maksimum etkisi (Mythic kalitede ve %100 Bolster'da) %20 MaxHP'dir. Bu durum, aşağıdaki bineklerin verdikleri kalkan etkisini düşürecektir:
Celestial Lion: Aureal Armament'in maksimum kalkan etkisi artık %30'dan %20'ye düşürüldü.
Neverwinter's Hand: Protector's Hand'in maksimum kalkan etkisi artık %30'dan %20'ye düşürüldü.
Ancak bu kalkanlar artık oyuncu güçlerinin sağladığı kalkanlarla birleşiyor. Örneğin, bir Paladin Divine Shelter kullanıyorsa, Divine Shelter tarafından verilen kalkan, üzerine yazmak veya onunla çakışmak yerine artık bu binek güçlerinden biri tarafından verilen kalkana eklenecek.
Bir karakter üzerinde aynı anda yalnızca bir binek kalkanı aktif olabilir.
Bir binek kalkanı aktifse ve bir diğeri kullanılırsa en güçlü etki uygulanacaktır.
Bu, bir oyuncunun binek gücünden %15'lik bir MaxHP kalkanına sahip olması ve ardından başka bir oyuncunun MaxHP'nin %20'si kadar koruma sağlayan bir binek gücü kullanması durumunda %20'lik versiyonun etkili olacağı ve kalkan süresini yenileyeceği anlamına gelir.
Alternatif olarak, bir oyuncunun binek gücünden %15'lik bir MaxHP kalkanı varsa ve ardından başka bir oyuncu MaxHP'nin %12'si kadar koruma sağlayan bir binek gücü kullanırsa, %15'lik sürüm aktif kalacaktır.
Bu, hedefe göre değerlendirilir; bu nedenle, tank korumasızken ancak diğer parti üyeleri korumalıyken daha zayıf bir binek kalkanı kullanmak, onu yine de tanka düzgün bir şekilde uygulayacaktır.
Sonuçta bu, bu iki binek için genel kalkan değerinde bir azalma olsa da esneklik ve kullanışlılıktaki (ve diğer kalkan kaynaklarıyla istiflenebilirlik) artışın genel olarak kendilerini daha iyi hissetmelerini bekliyoruz.
Giant Space Hamster: Hamstphere
Bu gücün sağladığı kalkan artık görüş hattı tarafından engellenmiyor.
Aureal Armament ve Protector's Hand gibi bu güç tarafından verilen kalkan, artık her zaman en yeni cast'ın üzerine yazmak yerine en güçlü versiyonunu koruyor.
Bu güç artık kesintiye uğratılamaz. Animasyon iptal edildiğinde orijinal yayınlanma süresinden sonra da etkili olmaya devam edecektir.
Bu güç artık oyunculara yoldaşlar ve NPC'ler karşısında düzgün bir şekilde öncelik verecek. Hala en fazla 15 hedefi etkileyebilir ve yine de grup dışındaki müttefikleri de etkileyebilir.
Düşmanlar ve Karşılaşmalar
Spelljammer
Divergent Beings'in Remichi'de kullandığı Flame Bolt versiyonunun hasarında hafif bir azalma ve kullanım süresinde bir artış vardır.
Eşyalar ve Ekonomi
Genel
Wildspace'te adı verilen düşmanlar artık düzgün bir şekilde (ancak nadiren) Space Palyaço moda ekipmanını düşürüyor
Eserler
Astral Seed Tendril Artifact set bonusu Astral Absorbsiyon, artık açıklamasında gösterilen doğru hasarı, kalkanı ve iyileştirmeyi doğru şekilde veriyor.
<<<<<<< Bu çeviri Heironeous tarafından hazırlanmıştır. Okuduğunuz için teşekkürler<<<<<<<<<<<<<<<<<<<